27 מרץ, 2011

כיצד להשתמש ב - Google insight

השימוש ב - google insight דומה לשימוש ב - google trends
אך כאן אפשר להשוות את מילות החיפוש לאחרות ולבחון את המגמה של החיפוש בעבר ובהווה.

מה אנחנו רוצים לבדוק שאנחנו משתמשים בכלי החשוב הזה?
*לאיזה אתרים מילות החיפוש הקשורות לעסק שלי מפנות?
*באיזה מילות חיפוש שונות ונוספות אפשר להתמקד?
*האם מגמת החיפוש שקשורה בעסק שלי עולה או יורדת?
*מגמות של חיפוש שקשורות בעסק שלי - עונתיות.
*באיזה איזורים לפי מיקום (עולמי,ארצי) כדאי להמתקד ולהשקיע?

דוגמה לחיפוש שיצרתי שעושה השוואה בין תיירות, נופש, חופשה, כפר נופש ובית מלון


שימו לב לפס האדום של חיפוש המונח "נופש" שבולט מעל כל החיפושים האחרים
עוד אפשר לראות שהרבה מהחיפושים בולטים מאוד בעיר ירושלים


צירוף המילים "חבילות נופש" בולטת מעל כל החיפושים, כאשר "כפר נופש" הוא המונח השני ברשימה.


כדי לייצר תוצאות טובות לטווח ארוך מאוד מומלץ להשתמש בכלי השיווקי החשוב הזה.
מגמות באינטרנט משתנות, תהיו שם איתן ואולי גם לפני כולם

2 תגובות:

  1. היי. אני מחפש מקום בו אוכל להתפתח ולהתמקצע בתחום שיווק העסק שלי בגוגל. היכן אתה ממליץ לבצע זאת? והאם המקומות השונים לא רק מציעים גזלת הכסף והזמן שלי ללא לימודים של ממש כפי ששמעתי מרבים מחבריי?

    השבמחק
  2. זאת באמת בעיה, אני מסכים עם חברייך.
    אני הייתי בשני קורסים זריזים אחד עלה עם סבסוד 150 ש"ח והשני 900 ש"ח ומשניהם לא ממש השכלתי.
    אני יודע שיש קורסים מטעם גוגל אבל גם הם מאוד ממוקדים - adwords,analytics
    שיווק בגוגל הוא תחום רחב מאוד,
    דעתי האישית הייתי ממליץ לך להתמקד בדברים שאתה רוצה לעשות או צריך לעשות ואותם ללמוד ספציפית.
    בעיקר לנסות ולהתנסות בכלים השונים שיש למקדמי אתרים/משווקי אתרים בעצמך ולראות איך הם משתלבים בצרכים שלך.
    מקווה שעזרתי

    השבמחק

צפיות