20 מרץ, 2011

תיירות בווידאו

הווידאו באינטרנט מאפשר לנו לצפות באנשים ובמקומות בעולם שפעם לא ידענו שהם קיימים בכלל.
סרטוני תדמית כובשים את האינטרנט אתרי תיירות ואפילו מדינות משתמשות באינטרנט לקדם את התיירות (חלקן בהצלחה וחלקן לא).
youtube בתור המובילה בתחום הווידאו באינטרנט, מובילה גם בתחום השיווק והפרסום בווידאו באינטרנט.


דרכים לשווק תיירות בווידאו


הדרך הרגילה 
הראו את העסק שלכם, את העובדים ואפילו תנו לאורחים לדבר עליכם.
הראו את המתקנים שיש לכם - בריכה, ספא, מרחבי דשא, נוף לים ועוד...
אם יש תוכן נוסף שאתם מציעים - מופעים, הצגות, ריקודים, טיולים, פאב ואפילו מסיבה הראו גם אותם.
שתפו את הצופים בייתרונות שלכם על מקומות אחרים.
אל תשכחו להעביר את המסר בצורה המקורית, הפשוטה והמהירה ביותר.
בחרו פסקול שיתאים לאווירה.
אפשרי לעשות 2 גרסאות - אחת קצרה ואחת ארוכה יותר.

הדרך המתוחכמת
חפשו את היתרון שלכם על מקומות אחרים והבליטו אותו לכדי סרטון.
סרטוני תלת מימד וסרטונים אינטרקטיבים.
השתתפות של הגולשים - תחרות הסרט הכי טוב שמציג את המקום שלכם.

סרטוני טיולים
את הסרטונים הבאים עשינו בכדי לתת מידע לאנשים על אפשרויות הבילוי והטיולים בגליל העליון.
4 סרטונים - עין תינה, בניאס (נחל חרמון), דרבשיה (עין דיבשה) ובריכת הקצינים.
עד לזמן כתיבת הכתבה, כ- 11,000 אלף איש צפו בסרטונים.
הפרוייקט היה אמור לכלול את שמורות הטבע ואתרי הטיולים בגליל העליון אך נקטע מחוסר זמן וממון.

הווידאו באינטרנט הוא במגמת עליה מתמדת ו - יוטיוב כיום הוא המנוע חיפוש מספר 2 באינטרנט אחרי גוגל.
אם אנחנו לא שם, אז איפה אנחנו בידיוק?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צפיות