תיירות באינטרנט

האינטרנט מציע יתרונות משמעותיים על פני אמצעים אחרים של תקשורת. 


כתובת
באמצעות אתרי אינטרנט, דוא"ל ושיווק חברתי יש ללקוחות שלנו כתובת לעסק שלנו, הם יכולים להתעדכן בנעשה אצלנו, לעקוב אחרי שינוים, מבצעים וכל דבר שנשתף וכמובן ליצור איתנו קשר.


אינטראקטיביות
ברשת הלקוח הוא משתתף פעיל והוא בשליטה רבה יותר של בחירה ועיבוד מידע.
בכוחו של הלקוח להחליט אם לגלוש באינטרנט, באיזה דף אינטרנט כדאי לגלוש, כמה זמן, באיזו תדירות וכמה פרטים להשיג.


גמישות 
דף האינטרנט יכול להיחשב שלטי חוצות אלקטרוניים - קטלוג וירטואלי גמיש הרבה יותר מאשר פרסומת קטלוג פיזי, הקטלוג הווירטואלי יכול לאסוף מידע עדכני על סמך משוב ישיר שהתקבל ע"י הצרכנים ולהשתנות ללא עלות ובלחיצת כפתור. 


נגישות
חשיפה גדולה לשוק כמעט בלתי מוגבל, האינטרנט גם מאפשר ליעדי התיירות לשווק את עצמם ולקדם את אתרי האינטרנט.


שיפור השירות
אתר אינטרנט יכול להציג מגוון של מוצרים, חבילות לינה ונופש.
באמצעות חיובי כרטיסי אשראי אפשר לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט ולחסוך בעלויות טיפול ההזמנה. 

האינטרנט יכול היום לספק את מידע במגוון גדול של פורמטים : 
טקסט, תמונות, גרפים, קטעי אודיו ווידאו.
מגוון האפשרויות שעומדות בפנינו לחשוף את העסק שלנו באינטרנט אינו מוגבל ותלוי ביכולת היצירתית שלנו ובטכנולוגיה שמתפתחת - מצלמות באתרי התיירות, סרטוני וידאו, אפליקציות מבוססות מיקום, קופונים סלולריים, תיירות בצג מגע ועוד ועוד.

בבלוג זה אנסה לתת כלים נוספים שיעזרו לכם לשווק, לקדם, לעצב ולפרסם את העסק שלכם באינטרנט!
אשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ ולעזור בשאלות נוספות שקשורות לתיירות ואינטרנט.

צפיות