01 אפריל, 2011

מאמר שיווקי - כתיבה שיווקית

סוג הפרסום במאמר תוכן מקצועי הוא מעודן ומייצר סיבה משכנעת לאנשים לקרוא ולשתף אנשים אחרים במידע שכתבנו.
תוכן שיווקי מעלה את האתר שלנו במנועי החיפוש ומעמיד אותנו כמומחים בענף שבו אנחנו כותבים.
מאמר טוב צריך להיות מעניין, מקצועי ועוזר לקורא ללמוד, להבין יותר ולהיחשף גם לשירותים שאותם אנו מציעים.

כיום יש מערכות שמפרסמות את המאמר שכתבנו במספר אתרים ברשת ויש המון אתרים שמאפשרים לפרסם את המאמרים שכתבנו ללא תשלום (גם בלוגים).
Reader ואתר Articels  מתמחים בנושא בהצלחה בשוק המקומי.
לא לשכוח שכדי לכתוב מאמר טוב, צריך להתאים את המילים בטקסט למילות החיפוש שנרצה להתמקד בהן בגוגל.

סי אן אן לוקחת אותנו צעד אחד קדימה 
cnn iReport - השירות מזמין את הגולשים להיות חלק מכותבי החדשות של האתר, לחלוק את הסיפורים ולסקר את החדשות.
החדשות הכי טובות מצליחות להיכנס גם לדף הראשי של האתר ולמהדורות החדשות.

            כל אחד הוא כתב של תוכן


2 תגובות:

  1. מאמר מרתק! הסבר מפורט ומעניין על כתיבת מאמרים וניהול תוכן - תודה רבה על השיתוף. לא היה לי מושג שכך עובד ניהול תוכן שיווקי

    השבמחק
  2. אין ספק שהיום יותר מתמיד גדלה החשיבות של כתיבה שיווקית נכונה בעייני גוגל ויתר מנועי החיפוש, וכמובן שזו דרך מעולה למשוך קוראים להשתתף, להגיב וליצור בעצם דיון ו"באז" סביב נושא השיחה והמוצר.

    השבמחק

צפיות