14 מאי, 2011

מסר שיווקי בדואר אלקטרוני

דרך מצוינת לקדם את העסק שלנו היא דרך החתימה בדוא"ל היוצא של העסק/הארגון
הקפידו לכלול בחתימה :
1.כתובת דוא"ל
2.מספר טלפון/פלאפון
3.שם פרטי ושם משפחה
4.כתובת אתר האינטרנט של העסק
5.הלוגו שמזהה את העסק
נסו להפריד בקו תוחם בין הודעת הדוא"ל לבין החתימה
ושמרו על החתימה שלכם פשוטה כלל שניתן.

תוכלו גם לעצב חתימה עם תמונה יפה של העסק שלכם ולכלול בתמונה או מתחת לתמונה את הפרטים שלכם
דוגמה לחתימה מעוצבת


חתימת הדוא"ל שלנו יכולה להגביר את התנועה אל האתר שלנו ולקדם את העסק ולספר על המבצעים והחידושים בעסק שלנו.
לכן חברות הפכו את הדוא"ל לפלטפורמה שיווקית למטרות עסקיות עם שליטה על התוכן הפרסומי לכל הארגון. 
כמובן שאפשר להשתמש גם במועדון הלקוחות בכדי להגביר עוד יותר את המידע שאנחנו רוצים להעביר.




השימוש בדואר האלקטרוני הנו אחד מהכלים בתחום השיווק באינטרנט ובאמצעותו ניתן לצרף מסר פרסומי לכל דואר אלקטרוני היוצא מהעסק.

תגובה 1:

  1. תודה, יניב. הודעות דוא"ל הן מסרים מידיים הנשלחים בצורה כוללת ויומיומית בין מגוון לקוחותינו, והטמעת הפרסום בתחימה או בכל דרך שציינת היא חשובה מאוד לשיווק שלנו. לפני זמן לא רב הידע הזה לא היה קיים, ואנשים הפסידו לקוחות על בסיס קבוע.

    השבמחק

צפיות